Klawiaturka

Klawiaturka
Życie powinno być kolorowe

wtorek, 10 listopada 2015

Wielki powrót.

Hej.
Wiem. że "trochę" zaniedbałam bloga, ale po prostu nie miałam wystarczająco dużo czasu, a może i motywacji, by go prowadzić. Ale to się zmieni. Dlaczego? Ponieważ z pewnych powodów wróciła mi chęć do prowadzenia go. Nie ujawnię ich, ale i tak chyba ważne jest to, że chcę wrócić do tego co robiłam, a co zarzuciłam. Podsumowując. Blog wraca, ale nie wiem jeszcze z jaką częstotliwością będą pojawiać się posty. Prawdopodobnie 2 - 3 razy w miesiącu. Tak na początek, a potem się zobaczy. No, to chyba tyle. Narka.
Ps. Obchodził, ktoś z was Halloween? Jeśli tak to jak? Byliście przebrani czy nie? Za kogo lub za co jeśli tak? Ja osobiście byłam. W sensie, że przebrana. Za czarownicę, ale i tak nie wyszłam na dwór. Tylko kupiłam cuksy i objadałam się nimi przed telewizorem. Aha, jak już jesteśmy przy temacie Halloween to wrzucam wam wyszperane w necie muzyczkę i obrazek. Oba tematycznie związane.

Obrazek jest stąd http://ka7.deviantart.com/art/Witches-brew-197255306?q=gallery%3AKa7&qo=2
https://www.youtube.com/watch?v=FlEEmmbVDkk - stworzone przez Derek & Brandon Fiechter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz