Klawiaturka

Klawiaturka
Życie powinno być kolorowe

piątek, 30 sierpnia 2013

Wakacje, wakacje i po wakacjach.



Ach. Wakacje. Każdy z nas je uwielbia i nie cierpi gdy zbliżają się do końca. Ale niestety kończą się i trzeba będzie wrócić do szkoły i pracy. Ale do rzeczy. Wielu z was pewnie chętniej pojawia się w szkole i miejscu pracy gdy ma świadomość, że wygląda dobrze. Szczególnie kieruję te słowa do tych, którzy przez najbliższe miesiące będą zmuszeni do chodzenia do szkoły. Te zestawy, które stworzyłam w serwisie polyvore to przykładowe stylizacje na uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego. Ja sama bym się w to ubrała gdyby nie mój szkolny regulamin, który na moje nieszczęście jest bardzo szczegółowy.Oto zdjęcia. Ja je tworzyłam, a nie jestem dobra w działaniu na tej aplikacji, więc dlatego są nierówne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz